Bahar77777 Ben ebe olarak yorum yapmak istedim:
Canım ilk 6 ay sadece anne sütü ya da mama yeterlidir, su vermen gerekmez. Ne kadar sıcak olursa olsun, anne sütü zaten hem besin hem sıvı ihtiyacını karşılıyor. Su midede yer kaplar, emmesini azaltır. İçin rahat olsun, sadece sık sık emzir. Gerekirse göğsünü serinlet ama su verme kuzuya :)