Bumah Kizlar istanbulda surekli cevirme var daha hic dusmedim ama kemerden dolayi esim gecen ceza yedi Bende takamiyorum ek aparatta 900 tl falan 2 aya sebep almak istemiyorum gebeyken kontrole takilan var mi bizede yaziyolar mi ceza 😀 ona gore alicam yada almiycam
whitee00 Bumah kemeri binmeden takın, koltuğa oturunca sadece çapraz kısmı kafanızdan geçirerek önünüze alın, karın kısmına gelen kısım sırtınızda kalıyor. Ben hep öyle takıyorum hiç sorun yaşamadım
Baklavaseverim Bumah Biri daha söylemiş sadece çapraz kısmı takın ceza yazmazlar ben de öyle yapıyordum uzaktan polisi görünce hemen takıyordum 🤣🤣
Yusufunannesi_ Bumah ceza ödenir hadi bir şekilde, peki Allah korusun bir kaza olsa olacaklar nasıl ödenecek, nasıl geri gelecek? Değer mi? Alın aparatı öyle takın, hiçbir şey can sağlığından önemli değil 🥰
Duduperi Bumah Ebebek sitesinde 250 lira hamile kemer aparatı. 250 lira ya da 900 lira için canınızı riske atmaya değer mi?
VildanTutak Ben gebeyken de kontrollerde emniyet kemeri hep taktım hiç ceza yemedim takmadığında daha riskli bence aparata gerek kalmadan kemeri biraz alta getirerek kullanabilirsin
Bumah Duduperi aslinda ev is yapiyorum zaten trafik pek kemerlik bi durumda yokta mantiken dogru diyosun Allah korusun