Gul1402 hepsi teori bence kızın kesesi yuvarlak erkeğin ki fasulye gibi olurmuş ilk kızımda yuvarlaktı bunda fasulye gibi buda kız kız sola erkek sağa yerleşirmiş ilk kızım solda bu sağda 😅 doktor öyle bir gösterdi ki erkekti bildiğin iki doktor da da bu doktor ilk başta baktı bende göremedim bacak arasında çıkıntı bu sefer aradı fetal yaptırdığım firmayı kız dedi 😅