Kızlar son 13 gün kaldı
Planlı sezeryan. Doğum çantamı hazırladım, her şeyi üzerine tek tek yazdım.
Fotoğrafçı ve süsleme için ekip ayarladım, dağıtılacak küçük hediyelerim hazır.
Sadece hastanede ikramlık neler olsun ona karar veremedim. Siz neler ikram edeceksiniz, yada neler yaptınız?
Daha yapmam gereken bir şey var mı
Lohusa şerbeti nasıl bir şey 😂 bunu içmem mecburi mi
Offf hiçbir şey bilmiyorum yardım edin kızlar