Kızlar merhaba, ben b12 takviyerine alerjim olduğu için multivitamin kullanamıyorum. Ama hayvansal gıda her gün tüketiyorum et ve süt ürünleri vs. Hamileligimin başından beri folik asit ve d vitamini kullaniyorum düzenli olarak. 12. Haftadan sonra ise folik asit içeren demir ilacı, d vitamini ve 480 mg dha içeren omega içiyorum. (Nordic naturals prenatal dha) illa ki mineral ve b vitamini grubu içeren multi almak zorunda mıyım bazen kendimi kötü hissediyorum bunlar yeterli mi sizce