Yagmurkkk Ben ebe olarak yorum yapmak istedim 🩷
Canım şimdi 18. haftada acil serklaj alındıysan zaten rahim ağzın biraz sınırdaydı demektir. Şu an 19+2’sin yani ameliyat sonrası toparlanma dönemindesin.Bebeği önceden göbek hizasında net hissediyordum demişsin ama şu an kasıklarına doğru bir baskı gibi his gelmesi biraz dikkat edilmesi gereken bir durum. Çünkü serklaj sonrası rahim ağzına olan baskıyı artırabilecek şeyler çok ayakta kalmak, ağır kaldırmak, fazla hareket etmek olduğunda bu tür hisler oluşabiliyo her zaman kötü bir şey olacak demek değil Bazı anneler serklaj sonrası bebeğin hareketlerini daha aşağıda hissedebiliyor. Bebeğin pozisyonu değişmiş olabilir, o an aşağıya dönmüş olabilir kasıklarıma indi hissi çok belirginse, pelvik baskı artmışsa, ağrı eşlik ediyorsa, az da olsa akıntıda artış ya da farklılık varsa özellikle sulu, kanlı ya da pembemsi akıntı mutlaka doktoruna hit