Gizemmggg Kızlar 7+6 dayım ne karnım büyüdü ne de aşermem var sizde durumlar nasıl bi ben mi böyleyim ya 😂
ahsenimdeahsenim Gizemmggg benim canim domates erik cekti ep gercekten aserdim yani birde tuzlu seyler cekiyo
Gizemmggg Hani aşeriyosam da farkında değilim basit şeyleri istiyo canım her zaman isterdi zaten o kadar
Neriman-76 Karnın büyümesine daha var gebeliğin erken haftalarındasın daha ☺️ aşerme konusuna gelince bende mide bulantısı çok olduğu için aşermeye fırsat olmadı valla
Gizemmggg Gezginnn İnşallah benim de erkenden büyümez bazıları daha ilk haftalardan 6 aylık gibi geziyor
Gizemmggg Dorothy bakınız hanımefendi 4. Haftadan karnı büyüyen de varmış ütopyada yaşamıyorsanız bunlar Dünyada çok normal 😊
elifato Gizemmggg benim normalde de göbüşüm olduğu için benimki de öyle görünüyor ldldldldld yoksa bebiş bezelye kadar şuan 6 haftalığız bizde
Merveee6 Gizemmggg adet görmediğimiz için hormonlar değişiyor bundan dolayı da göbek çıkıyor bebekle alakalı değil ama alakalı gibi de :)
whitee00 7.haftada çıkan karın gazdır. Benim de 10 haftalık, o haftalardan beri karnım fazla çıktı ama gaz yani bebekle ilgili değil
Zeynep0742 Gizemmggg benim 5.ayimda karnım belli olmaya başladı.kisiden kişiye değişir tabi. Aşermelerde 12.haftada falan başladı sanırım 34.haftadayim arada hala biseyler aşeriyorum 😋
YyyyYasemin Gizemmggg benimde o haftalarda karnım nüyüdü ve hala devam ediyor canım gelen yoruma bakma herkesin iç karın dedikleri bişey var genişse geç çıkar darsa hemen çıkar derler bunu doktorlar da diyo biraz kabızlık şişliği biraz bebişin etkisi biraz da gaz şişliğiyle karışık ama 11 haftadayım inan karnım büyüdü elbiseden gözüküyor 🥹 bebeğim ne taraftaysa ora sertlik oluyo sonra yumuşuyor inşallah sağlıkla kucağımıza alalım iştah konusunda da yiyebildiğin kadar ye mide bulantı kusmalar olmadan sonra çok halsiz düşüyor insan❤️
Gizemmggg YyyyYasemin Yaa çok tatlısınız, herkesin değişiyor işte benim zaten göbeğim var biraz hamile gibiyim normalde de , yakında bebekte görünürse yandık😂😂 bulantıdan hiçbir şey yiyemeyenler var halimize şükür sağlıkla gelsinler inşallah ❤️🌸
Elf_ars YyyyYasemin bende 11+6 dayım sanki 11. Hafta çıktı karnım ve aşırı şişkinliğim var kilom aynı olmasına rağmen 😔😔😔 2. Gebeliğim belki ondan böyle hissediyorum bilmiyorum 😢
YyyyYasemin Gizemmggg aminnn inşallah 🥰o sizin tatlılığınız ❤️ varsın şişsin göbüşler bebişlerimiz iyi olsun da🥹