Yusufunannesi_ almirmomy hayırlı olsun 🌺 az önce 24 haftalık hamileyim postunuzu gördüm, 24 hafta sonra mı test yaptınız 🫠🤣
Esoylu1 Hayırlı olsun . Benimde böyleydi . Hemen kan verin beta baktırın . Sağlıkla kucağınıza alın 🥰
Esoylu1 almirmomy adetim 3 gün gecikmişti idrarda ögrendim hemen kan verdim 76 çıkmıştı değerim iki gün arayla tekrarladım iki katı artmıştı 11 martta ögrendim 21 martta 6 haftalık gebeydim kesesini gördük
almirmomy Nasia çok sağol çok tatlısınız burda olsanız hemen bitane sizede alırdım o kadar mutlu oldum🥰