Arkadaşlar 20. Haftamdan beri progestan kullanıyorum rahim ağzı kısalığım için şuanda 34. Haftaya giricem doktorum bıraktırdı ve bebek çok aşağıda hareketlerini de çok aşağıda hissediyorum fitili bıraktıktan ne kadar süre içinde doğum yaptınız lütfen yazar mısınız