hd_d kızlar kürtaj oldum ve elimde folik asit kaldı bide baya bir para verdik alırken kullansam sorun olurmu acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı
Gzde_defne hd_d geçmiş olsun canım tarihine bak yeniden gebelik düşününce kullanmaya başla çöpe gitmesin çok pahalı mutlaka kullanırsın
meryys hd_d Bende kürtajdan 3 hafta sonra tekrar başladım ekstra olarakta elimde d, b12 ve probiyotik kaldı d yi kullanıyorum da b12 ve probiyotigi kaldırdım.
hd_d Gzde_defne teşekkür ederim canım evet çöpe atmak istemedim şahsen gerçekten pahalı dediğin gibi eğerki olirsa tekrar gebeliğim kullanayim ozmn
hd_d meryys anladım canım peki herhangi bir zararı ya da faydası varmı yoksa öyle para verdim kullanim sonuçta vitamin mi dedin?
meryys hd_d Bana perinatoloji doktoru tekrar gebelik istediğim için kullan dedi tekrar istediğiniz zaman da kullanabilirsiniz bence onların son kullanma tarihi de uzun oluyordu bir bakında siz yine