melikeyimmmmm
Bende sizin gibiyim kendimi kız için programlamıştım Instagram da üç ayrı cinsiyet sayfasına sordum ucu de kız dedi 🙈
Ama bizim bebiş sürekli sırt üstü 17 haftalıkken gittik muayeneye çok uğraştı kordon mu değil mi emin olamadim dedi ama erkeğe. Benziyo dedi 🙈
