Bsyt Kızlaar bebek alışverişine ne zaman başladınııız, 19. Haftaya giriyorum dahaca bişey almadım sizler ne yaptınız 🥰🥰
cakirbebek Bsyt 21 haftaligim az çok kıyafet aldım baska birşey almadım pek ağustosta tamamlamayi düşünüyorum kismetse
tahamommy Bsyt ilk 20. Haftamda bi kaç kıyafet aldım çıkarıp çıkarıp bakıyodum 🥹 detaylıya kadar da sabretmek istedim cinsiyet nolur nolmaz değişirse diye sonra zaten zaman öyle hızlı geçti ki indirim gördükçe yada gezmeye çıktıkça bi kaç parça bişeyler ala ala tamamladım
Ceku256 Bsyt kaba büyük eşyaları almaya başlayabilirsin dolap bebek arabası beşik gibi ben öyle yapmıştım kıyafet her türlü alınıyor insan öylesine mağazaya gidince bile kendini tutamıyor
Bsyt cakirbebek bende hiç bisey almadım daha bakalım bende eylül gibi başlayım diyorum ama neyden başlayacağım bilmiyorum kış bebeği neler alınır 🫠
cakirbebek Bsyt kızım Haziran’da doğdu buda kış bebeği olacak bende çok bilmiyorum ama eylüle bırakma derim almaya başla bence tabi benim gibi sismiyorsan ben cooook sisiyorum