Asya benim hamilelikten önce de vardı hala daha da var😣 geçen kontrolde yine yüksek çıktı toz ilaç verdi bana tek seferlik kullandım gece yatarken sabaha kadar tuvalete çıkma dedi sabah bi gittim ayıptır söylemesi resmen sapsarı iltahap akti🙈 inşallah bu ay da çıkmaz sürekli ilaç kullanmak istemiyorum çünkü ☺