Kızlar ağrılarım var 2 gündür özellikle dün gece tırnak ucu kadar kanlı akıntı geldi nişandı sanırım gece de yatamadım hiç nst yorumlayabilen var mı 40 ın üstü 3 kere çıkarsa sancı diye biliyorum internetten okuduğum kadarıyla ama değişik çıkmış benimki sanki