babyandmom__ Serap_krtk başından sonuna kadar sevinç hanımdaydım. Doğumumu da çok şükür ki kendisi gerçekleştirdi. Çok memnundum
Serap_krtk babyandmom__ ultrason kalitesi kötü diye yorumlar gördüm bende ikilemde kaldım aynı hastanede elif uçar var o nasıl acaba biliyor musunuz