Belirtiler var özellikle iştah artması ama kendi pis boğazlığım da olabilir. Halsizlik var sıcaktan olabilir. Uyku halini de sıcağa yoruyorum. Göğüslerimde ilk gebelikte de hassasiyet vs olmamıştı. Kasık batması ara ara yokluyor ama geçen ay da vardı. Demem o ki hem çok ümitliyim hem üzülmekten korkuyorum. Kafam çok karışık