edaelaaa Merhaba. Geçmiş olsun. 6. haftamın sonlarına doğru yoğun, pıhtılı bir kanama yaşamıştım. Kesenin etrafında yoğun bir kanama alanı var demişlerdi. İlaçla ve bir hafta dinlenmeyle kanama alanı geçti. Şu an başka sıkıntılarımız var ama bir şekilde 22+3’e ulaştık. Stres yapmayın. Dinlenin. Doktorunuza güvenin ve verdiği ilaçları düzenli kullanın. Her şey yolunda gider umarım 🤲🏻