Zeliha_plt38 Pygmalion daha hiç nst ye girmedim ama ek ücreti var ödeyen hamişlelerw denk gelmiştim 1850 tl muayene ücreti veriyorum nst ne kadar olursa artık🤦♀️
Pygmalion Zeliha_plt38 valla doktor her muayene ve kontrolde rutin yaptiriyor, yok deme sansi da yok, haftada 2 ser kez geliyorum. Sizin kacinci hafta? Beni 35 ten sonra aldilar