Herkese merhaba 32 haftalık hamileyim dün kontrolümde bebeğin bir hafta geriden olduğunu söyledi doktorum 2 hafta önce gittiğimde herşey normal demişti ilk bebeğim de tansiyondan dolayı erken doğumm yaptım 30 sa hastaneye yatış 33 de doğum gerçekleşti şuan yine aynı risk var gibi ama ilginç olan tansiyonum yüksek değil çok şükür normal değerlerde doktorum 24 saatlik idrar tahlili istedi protein kaçağı var mı yok mu bakılacak tansiyonu normal olup protein kaçağı olma ihtimali oluyor mu aynı durumu yaşayan var mı inşallah erken doğmaz dualarınıza benide katın vaktinde sağlıkla doğsun bebeğim 🤲🏻