Oyku29  Kızlar hem elimde kalan ovulasyon testi ile hemde erken gebelik testi ile ilk idrarla test yaptım bakar mısınız bı?
Baklavaseverim Oyku29 Var gibi direkt kan verin sağlık ocağına gidin beta hcg baktırmak istiyorum gebelik testim pozitif diyin bize de haber verinn 💞💞
Oyku29 Ege_annesi ya gerçekten mi çok heyecanlandımm. Sağlık ocağına gidip ne diyeceğim peki ilk gebeliğim olacak olursa tabi 🥹
peroksizom Silik çizgi görünüyor istersen bi sağlık ocağında kan testi ver hakkında hayırlısı olsun inşallah
Oyku29 peroksizom sağlık ocağına gidip kan vermek istiyorum mu diyecegim ne diyeceğim ya çok heyecanlandım
Oyku29 Nevagibi softec diye bir marka. Dün eczaneden aldım. Dünkü testim de böyle çıkmıştır ya umarım yalancı pozitif değildir:(
Nevagibi Oyku29 inşallah değildir yarın sabah tekrar yapın kan veremezseniz, test koyulaşırsa var demektir :)
Cerentoprak Kesin hamilesin bence. Ben adetime 10 gün varken şüphelenip yapmıştım benim daha şişlikti şimdi 9 haftalığım🥹
melisaemirhan Oyku29 bence de direk kan testi vermeye git sağlık ocağında sonuçlar ne zaman çıkıyor bilmiyorum ama ben direk kadın doğuma gidip kan vermiştim 1 saat sonra o güzel haberi almıştım seninde güzel haberler alman dileğiyle 🥹