Kızlar doktorum plasentam aşagıda olduğu için 22. Haftada progestan yazdı. Fakat şimdi bir intenet sayfasında bir doktorun yazısını okudum( tupbebek.com dr.senai aksoy, dr. Alper Mumcu) . Progestan kullanımında bebekte solunum sıkıntısı ya da erkek bebekte cinsel organda anomali olabiliyormuş. Çok tedirgin oldum. Sizce bir zararı var mıdır? Sizlere de doktorunuz progestan yazdı mı? Progestan kullanıp sağlıklı şekilde bebeğinj kucağına alanlar var mı? Acaba bıraksam mı ilacı, baya strese girdim 😔