Merhaba kızlar bugün rutin kontroller için sabah sağlık ocağında kan verdim sonuçlarım çıkmış doktora da 2 hafta sonra gidicem.
Ama açlık kan şekerim 60 çıkmış bu değer normal mi kaç olması gerekiyor?Sabahları elim ayağım bosalıyor aç karnına sebebi bu olabilir mi?