Rojin_kanat Bir ay sonra Diyarbakır’a tasinacaz ve şuan olduğum yerdeki doktorumdan çok memnunum… Diyarbakır da da iyi bir doktor arayışındayım iyi bir doktor tavsiyesine ihtiyacım… Şimdiden teşekkürler
Sahraaaa57 Rojin_kanat ben de diyarbakir a yeni geldim. memorial Aydın Ilgın ’a gittim memnun kaldım ilgili ve bilgili bir doktor