erikarpuz Iremdgn betanız sıfırlanmış mıydı? benim de 40 gün sonra falan pozitif çıkmıştı testim ama betam sıfırlanmamıştı regl olmuştum sonra
Iremdgn erikarpuz bilmiyorum kontrol etmedim ama aynı marka testi geçen günlerde yaptım negatifti hepsi şimdi 2 tane arka arkaya yaptım pozitif
hasksonsuz erikarpuz beta takibi yapman senşn için iyi olur canım çünkü çok yakınım aynı olayı yaşdı betası tamamen sıfırlanmamıştı kadın doğuma usg ye gitmeni tavsiye ederim tırnak ucu kadar parça kalmış ve betasını o yüksek tutuyormuş aldırdı sıfırlandı şuan
erikarpuz Iremdgn bence kan verip takip edin çok yeni kürtaj olmuşsunuz rahminiz daha toparlanmamış bile olabilir bir adet geçirin demedi mi doktorunuz
erikarpuz Iremdgn bebek büyüyünce ultrasonda çıkana göre hareket edersiniz, o yüzden sordum bi adet geçirmeyi tavsiye ediyor doktorlar normalde karışıklık olmaması ve kürtajdan kalanları daha iyi atmak adına
Iremdgn erikarpuz kürtajdan sonra kontrole gittiğimde herşey normal toparlamış rahmin dediler ama yinede bilmiyorum
erikarpuz Iremdgn bana da öyle demişti ama ilk reglimi çok yoğun ağrılı parçalı oldum doktor da kürtajdan kalanları atmıssındır dedi
asil15 Iremdgn aslında bu konu hakkında pek bilgim yok cnm ben 1 regli sonrasi kaldım ama şöyle düşün rahim hazır olmasa kalamazsın yani bu iyi bir şey