İyi geceler kızlar karnımın sağ sol tarafında adet sancısı gibi bi ağrı var yürürken de rahimde ağrı oluyor su gelmesi kanama falan yok ama yürürken zorlanıyorum bebek hareketlerini de hissediyorum ara ara karnımda toplanıyor sertleşiyor doktora gitmeli miyim