Kızlar benim rahimde polip var. Ilk hamileliğimden önceden beri var yani.. ve hala devam ediyor. Neyse bu polip de bende ara kanama-lekelenmeler felan yapıyor. 6 sene önce Oğluma hamile kaldığımda hiç ara lekelenme vs olmamıştı.
Eşimle 1 yıldır tekrar çocuk istiyoruz bu yüzden korunmuyorum ancak her ara leke gördüğümde yine tutmadı diye üzülüyorum. Ki gerçekten tutmamış oluyor…
İlk defa bu ay ovulasyon testi kullandım. Çok umutluydum 21inde yumurtlama oldu. Değerlendirdik. Fakat 23unde hafif hafif lekelenmeler başladı. Dün ve bugün kırmızıya döndü. Öyle yoğun değil ama normal akinti yerine bu şekilde kırmızımsı lekeler geliyor.
Acaba yine mi tutmamiştir canım sıkılmaya başladı iyice 😢
Lütfen bildiklerinizi paylaşır mısınız
Bat 4 5 ağustos ve bu defa çok ümitliydim 😢