Aaayseeert ben de ilk bebegimi 30 haftalikken kaybettim. Hastaydi sendromlu bir bebekti. Ama rabbimin vaadi var,
Ebû Mûsâ radıyallahu anh’den rivayet edildiğine göre Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:
Bir kulun çocuğu öldüğü zaman Allah Teâlâ meleklerine;
Kulumun çocuğunun ruhunu mu aldınız? buyurur. Melekler;
Evet, derler. Allah Teâlâ:
Kulumun gönül meyvesini (ciğerpâresini) mi kopardınız? buyurur. Melekler:
Evet, derler. Allah Teâlâ:
Peki, kulum ne dedi? buyurur. Melekler:
Sana hamdetti ve innâ lillahi ve innâ ileyhi râciûn diye istircâda bulundu, derler. Bunun üzerine Allah Teâlâ:
O halde kulum için cennette bir ev yapın ve adını da “hamd evi” koyun! buyurur. (Tirmizî, Cenâiz 36)
Ebû Hüreyre radıyallahu anh’den rivayet edildiğine göre Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem, Allah Teâlâ’nın şöyle buyurduğunu söylemiştir:
“Mü’min bir kulumun dünyada sevdiklerinden birini aldığım zaman, buna sabredip sevabını Allah’tan beklerse, bu davranışının katımdaki karşılığı kesinlikle cennettir.” (Buhârî, Rikak 6. Ayrıca bk. Nesâî, Cenâiz 23)
Ek olarak ona daha hayirlisini verecegine dair de vaadi var ben bu hadisi serife sigindim ve 8 ay sonra yeniden hamile kaldim. Her yonuyle mesakatsiz muhtesem bir bebek verdi rabbim bana 🥲
Yasadiklarimizin hicbiri sebebsiz degil ancak sebeblere takilmamak lazim. Hayati yasamaya devam etmekten baska sansimiz yok benim sukrum su ki yasarken benden alsaydi cok daha zorlanirdim. Rabbim birdaha hicbirimizi imtihan etmesin. Hepimizin gonlune ferahliklar diliyorum 💕