Şuan 26+2 haftalığım kaçıncı haftada başlar
lizge_2 27 kuzum ama hiç heves etme en zor günleri diyebilirim
lizge_2 bende 27+2deyim. Girdiği andan itibaren bence belli etti 3.trimester zorluğu ☹️😌
Annekuzusu123 Az kaldı o zaman 27 haftaya🥹
lizge_2 evet bende 29+0 dayım bugün
Üstte kalsın
Annekuzusu123 Sağlıcakla gelsin😍🐣
lizge_2 amin inşallah canım hepimizinki de
Meryemdd Herkes zor diyor bakalım görecez 😐
lizge_2 ağırlaştığımı ve halsizleştiğimi çok net hissediyorum😔