Halimecicek Tolsel aynen bende tedavi gördüm atlattım 😊 az dikisim var belli bile değil yani benim dikişler çok acimiyor krem solüsyon kullanıyorum sürekli yuruyebiliyorum yani çok fazla acimiyor
Halimecicek Ozge91 bence doğumdan önce mutlaka tedavi olun derim yoksa doktorunuz normal doğum yaptırmaya bilir Muayene olamazsaniz eğer.
Halimecicek Ozge91 cinsel işlev bozukluğu psikiyatri leri var bir araştırın isterseniz kısa sürede tedavi olursunuz dogumdan once devlet hastanelerinde de var araştırma hastanelerinde de atlatirsiniz inşallah
Halimecicek SevgiSungur kesinlikle.. hiç bir zor yanı yok sadece sancilar dışında o da unutuluyor zaten
Halimecicek [bilinmeyen] inanın muayene de de birşey yok hemşireleri her defasında uyariyordum yavaş olun korkuyorum diye ama korkacak birşey de yokmuş rahat olun rabbim yardım diyor
Elissaaa Halimecicek vajinismus🤦🏻♀️Baş belası.. Çok şükür tedavi oldum yendim hamileyim.Burada normal doğum hikayelerini okuduğumda öyle hoşuma gidiyor o kadar çok istiyorum ki ama yapabilceğimi sanmıyorum.Beni en çok korkutan da o açılmaları kontrol etmek için ebelerin sürekli yaptığı çatı muayeneleri.Çooook ürkütücü geliyor.. Size maşallah♥Darısı başımıza inşallah
Snur94 Halimecicek yaa çok iyi oldu bunu yazmanız bende atlatıp hamile kaldım ve düşük tehlikemden dolayı ilişki yasağım vardı çok korkuyordum tekrar nüksetmesinden Doğumdan korkmaktan korkuyorum resmen
meryemyorulmaz Ozge91 Ben özel bi klinikte tedavi gördüm, keşke önce devlette şansımı deneseydim diyorum, özeller çok para istiyor ve yaptıkları da çok bir şey .
SevgiSungur meryemyorulmaz bende vajinusmus için 3000 tl para verdim ama değdi oraya gitmeseydim hala vajinusmusu yenemezdik bence 1 buçuk yıl uğraştım ama o 3000 TL verdiğim yer değdi şimdi insan hiç yaşamamış gibi oluyor o günleri aslında çok zor günler yaşadım ama şimdi bebeğim için sabırsızlanıyorum normal ya da sezaryen farketmez sağlıklı Dğsunda 🤗
Elissaaa SevgiSungur Hikayemiz aynı bende 1 buçuk yıl vajinimustum özel bir klinikte tedavi oldum 3500 tl verdik.Hem bir o kadar daha verirdim psikolojisindeydim çünkü kurtuldum hem de havaya uçmuş gibi hissediyorum🙄
meryemyorulmaz SevgiSungur ben sizin iki katınızdan da çok verdim. O kadar paraya bu tedavi mi dedim. ? Çok şükür atlattım tabi ki ama önce devlet hastahanesinde iyi bir doktora görünmek daha iyi sanki.
SevgiSungur Elissaaa kaderimizde bunu yaşamak da varmış napalım sonunda kurtulduk ya giden para olsun napalım Bebişimize değer onu yenmeseydik Bebek sahibi olamazdık🤗
Cancan Halimecicek Allah analı babalı büyütsün. Sanırım bende de vajinismus var ben ilişki esnasında fazlaca acıyorum sanırım bu korkuyla kasılmayla alakalı. Ve Doğum yaparken de çok acımaktan korkuyorum.
Halimecicek Cancan hayır doğumda acı yok sadece doğum öncesi sancilar sancı geldikçe ikinmakk gerekiyor canınız yanmıyor yani ikinirken de
Drylila Bendee vajinismustum, 6 yıldır evliyim ve Allah razı olsun Derya hocam sayesinde 3 seansta yendim, 3.300tl de ödeme yaptım, ve gebeyim. Yeniden hayata başladım o kadar mutluyum ki. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum Uzm. Klinik Psikolog Derya OĞUZ SARIALP 05071995254. Artık evliliğim de çok mutluyum