Melekmray Kızlar esencana giden var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz doğuma az kaldı hala doktor bulamadım 😞😞😞😞
Eda_dnz56 Melekmray ben detaylı ultrasonum için oraya gittim doktor da Salim sezerdi ve memnun kaldım iyi bir doktor bence normalde esenyurta falan gitmem ama o doktor için o hastaneye gittim
Fspgmb Melekmray Melih bestele gidiyorum bende memnunum irem111 siz kaç haftalıksınız bende melih beye gidiyorum
irem111 Melekmray Melih bestele gidiyorum bende hamileliğimin başından beri doğumuda kendisiyle düşünüyorum memnunum
Eddie61 Bedia zeynepte doğuran arkadasım önermişti cok memnundu. Bilgin olsun Bu arada beykent üni hastanesine rabia hocaya gidiyorum ondan da cok memnunum. Doğuma normal 35 sezeryan 45 dediler