10-15 dk da bir üst karnımda şiddetli sancı ve aşırı sertleşme hissediyorum. 28+6 gebeyim. Yalancı sancıdır diye umut ediyorum ama sık sık olması beni endişelendiriyor. Hastane imkanı olmayan bir yerdeyim, aynı zamanda ishalimde var bağırsak hareketi mi anlamıyorum.