seymaseda Bu ikinci gebeliğim, Ben ilk hamileliğimde almamıştım ve yokluğunu hiç hissetmedim, kokulu çöp poşetleri var limon, yasemin kokulu onlardan aldım kullandım ve zaten her gün atıyorduk çöpü o yüzden evde koku falan olmadı, bir de yaz olmasına rağmen. Bence gereksiz. İkinci bebeğim için de Allah nasip ederse doğunca aynısı yaparım, korbell kova almam.