Hasnur Kızlar bebeğinizi cinsiyeti ve sağ tarafta mı sol tarafta mı oynuyor genelde erkek sağda kız solda derler
Bebisiminannesiii Hasnur valla canm benim kızımda solda haraket ediyor hep. Arada bi sağda hissediyorum 🙂
Yasmnnn Hasnur benim kızım oldum olası kese halindeyken bile soldaydı tesadüf olabilir🤷♀️😃 20+6yım hayla sol tarafımda hissediyorum
Hasnur Hanife_ banadaaa ilk erkek sonra kız dediler ama bebeğim hep sağ tarafımda orda toplanıyor sol tarafım boş hep
Sibelemre Hasnur benim kızım olcak allah nasip ederse 35.5 bugün çoğunlukla sağda hareket ediyo ve oynuyo
Hnfvndk Aysnrplt evet bebek kesesı sagda olrsa kız soldaysa erkekmiş. Tam meraklanmıyam dıyorum sonucta kz erkek ıkısıde benm atamam ama boyle postlar olnca ınsan bakıyo meraktan 😁😁😁
Aysnrplt Hasnur en baştan beri benim bebeğimde sağda ultrasonda bakarken hep sağ tarafta buluyor doktorumuz ve sağda pıt pıt atışlar hissediyorum ama geçen hafta kıza benzetti bakalım kesin sonuç ne olacak 😌