lizge_2 ayın 18 nde kan testi verdim 0.246 çıktı sonra sonuç göstermek için gittim de doktor şüphelendi çünkü referans aralığı 0 - 1.212 gibi birşeydi bu referans aralığına göre bnm sonuçtan şüphelenip Bi daha kan istedi bu sefer de 0.05 çıktı sonuç negatif dedi bugün erken gebelik testi de yaptım o da negatif akıntım da yoğun geliyor şeffaf su gibi anlayamadım adetim de düzensiz oluyor zaten şuan takvime göre 5 gün de gecikti iyice kafam karıştı