7+5 haftadayiz bian da kanama başladı yoğun sayılacak şekilde doktorum progesteronu kullanamaya başla sakin ol dedi ama sonrasında pıhtı şeklinde geldi acile gidip keseyi ve kalp atışını duyduk bu şekilde kanama yaşayanlar normal mi bu durum ilk gebelik olduğu için endişeliyim hala 🥲