tazenne Kızlar ilk gebeliğimde 4 haftalıktı öğrendğimde. Sağır sultan bile duymuştu maalesef bazı boşboğazlar yüzünden. Şimdi tekrar hamileyim. Sizce kimseye söylemeli miyim. Arkadaşlarıma filan söylemek istiyorum ama korkuyorum. Evet belki söyledim diye düşmedi bebeğim. Ama ne bilim kendi kendime böyle bir korkuya kapıldım, 😞😞
Ceku256 tazenne ben 12. Haftaya kadar çevreye duyurmadım benim fikrim hemen herkesin haberinin olmasına gerek yok ama yine de siz bilirsiniz.
Nrhnyc tazenne ilk 3 ay söylenmemeli bence aile dışına . Doktorum bile söyleme dedi. Hatta kendin bile hamileyim deme dedi. Ne olacağı hiç belli olmaz demişti ..
hatice3521 tazenne benimkide öyle olmuştu herkez öğrenmişti ve düşükle sonuçlandı kızıma hamile kaldım 3 ay kimseye söylemedim tehlike durumu geçince söyledik şimdi tekrar hamileyim 14 haftalık çoğu kişi hala bilmiyor sadece en yakın kişiler biliyor ailemizde en iyisi gerçekten bilinmemesi
ipek-15 tazenne biz ailelere bile 3. Ayda söyledik hatta eşimin ailesi alınır gibi oldu neden söylemediniz falan diye ilk olduğu için korktuk tehlikesi vardı dedik bence sizde duyurmayın gerek yok.
aybalasmom tazenne sağlıkla kucağımıza alın inşallah. Ama bence de söylemeyin hiç değilse ilk 3 ay aile dışında kimse bilmesin. Ben de 15 haftalıktı karnım belli oluyordu soran olduğu zaman evet hamileyim diyordum. Şimdi 25 haftalığım hala bilmeyenler var. Çok da gerekli değil bilip bilmemeleri
tarhanfur Ben 4 haftalık hamişim ama sadece yakım çevre biliyor pişman oldum ama yinede kötü bişey olacak nazar değecek demeye gerek yok 3 ay söylenmese güzel olur ama tutamıyor insan sevinçten nasibi varsa her şekilde gelir çok insan tanıyorum duyduğu gibi yayın eden ama sağ salim alıyolar bebişlerini kucaklarına
tugceelaa tazenne bende bu dertten muzdarip biriyim ya 🙄 ilk gebeliğimi herkes duyduktan 2-3 gün sonra sonlandırmak zorunda kaldık (yanlış teşhis ile) şimdi 11 +3 üm yarın kardeşimin nişanı var kimseye söylemek istemiyorum karnımı gören herkes hamile misin diyo önceden de göbeğim olduğu için erken çıktı karnım bana kalsa yemin ederim doğurunca ben doğurdum diye haber veririm hamile olduğumu asla söylemem ama nereye kadar saklanırsa işte nazara çok inanıyorum nedense
Dln25-25 tazenne bende 3 haftalıkken herkese söyledim ama malesef bebegimi kaybettim şuan tekrar hamileyim eşim kimseye söylememi asla istemedi bende söylemedim ne kadar az bilinmesi okadar daha saglıklı bence
halitefe tazenne ilk 3 ay söylenmemeli nazardan falan değil kayıp riski en yüksek dönemler bir kayıp yaşanırsa bu durumuda herkes duyuyor süreç zor geçiyor
Mutlu_Bir_Anne3 tazenne Benim de ikinci gebeliğim, ilkinde ailelere 6.haftada söylemiştik, arkadaşlara da 12.haftadan sonra. İkinci gebeliğimde doktorum dedi ki acele etmeyin , 15.haflarda söylersiniz arkadaşlara. Ben de öyle yapacağım.
Zeliha_plt38 tazenne sadece kendi annelerimize söyledik cinsiyeti öğrenene kadar kimseye söylemedik daha önceden 2 düşüğüm var malesef onun için temkinli davranmak istedik
prensesmoana Merhaba. Şimdiki aklım olsa ilk 5-6 ay kimseye söylemezdim. Zaten bol giyinince çok belli olmuyor. Saklardım.