Beyzatnc26 Kızlar iyi akşamlar herkese suan 11 hafta 3 günlüğüm 3 gun sonra 12 haftalik olucam özele cinsiyet icin sira almak istiyorum sizce net öğrenmek ve görmek icin kaçıncı Haftada gitmeliyim ?
szcgly12 Valla gittiğin hastanenin ve doktorun tecrübesine bağlı bişey canım ama bildiğim kadarıyla en erken 13 te tahmin yapıyorlar
szcgly12 szcgly12 Şimdi özelde ikinci kontrol ücretsiz olur ztn istersen git bir tahmin yaparsa yapar ztn görmese de haftaya gel der onda mutlak ayırt edebilir
Beyzatnc26 szcgly12 normalde araştırmaya gidiyorum cinsiyet icin özele gitmeyi düşünüyorum o yüzden emin olamadim
Beyzatnc26 lizge_2 ayy cok zaman var daha desene ben hem net olsun hemde erken öğreneyim istiyorum cok mu şey istiyorum sanırım 🥹❤️
szcgly12 maviportakal_ Aslında 13 ten sonra göösterirse bebek tecrübeye göre görebilir dediğim gibi doktorunu tanıyprsa
Beyzatnc26 maviportakal_ normalde araştırmaya gidiyorum da özele cinsiyet icin gitmek istedim cihazı cok iyi daha detaylı görür diye
szcgly12 Beyzatnc26 Klinikse tecrübeli ama bana kalırsa bence 10 gün daha bekle bende seninle aynı haftadayım çok merak ediyorum doktor bana dedi 10 gün sonra gelirsen söylerim
Beyzatnc26 lizge_2 başkasının ki cok hızlı geçiyor da benimki yavas gibi geliyor inanır mısın 🥹❤️ saglikli olsunlar yeterki kiz erkek zaten fark etmiyor 🥹
sbulut64 12 hafta henüz çok erken sağlıklı ve net bir cevap almak için 16. Haftayı beklemeniz gerek. Doktor söylese dahi yanilma payı olabilir.
Beyzatnc26 szcgly12 Rabbim saglikli evlat versin kiz erkek önemli değil insan sadece merak ediyor 🥹❤️🤲🏼