ireminc07 cnrbia henüz yaptırmadım ama bianneatolyesi hoşuma gitti sadece niye kapıda ödeme yapmıyorlar anlamıyorum kendi siteleri ya da Trendyol sayfalarından alabiliyorsun sanırım