Seda0666 Ashima değişiyor canım durumuna göre beni 30. Haftada aldılar ilk biraz daha bebeğin ve senin durumuna bağlı aslında ama genelde 34. Hafta diye biliyorum
plajterligi Ashima ilk hamileliğimde de 33 te başladı bunda da 33te başladı, öncesinde hareket azlığı şikayetim olduğu için mecbur girmiştim ama normali 33 ten sonra başlaması
Niiillloooyaaa Ashima gerek gorulurse 28 den sonra baslana biliyor ama normal de 36 da baslandi bana cam ve sakura da
bilgemomy Selim_Alparslan ekstra ücret alınıyor mu Nts ye muayene ücreti ödüyoruz zaten o gün bende yeni gireceğim bilmediğim için sormak istedim
Tubaaslnkzl Ashima 31+5 oldum bugün ve nst m var bugün bu haftalarda alıyorlarmış normalde ilk nst ye
Guzel_bebem bilgemomy bizim burda öyle değil ek ücret ödemiyorsunuz salı günü gittim 30 haftada nst çekildi ücretsiz özel hastane
mrp2023 Ashima şehir hastanesi 32 de nst ye başladı, özel takipliyim 34.haftamda gittim gerek duymadı 36 da bağlayacak
bilgemomy Selim_Alparslan çok saçma ya zaten muayene için gelip ücret ödeniyor ekstra bide Nts ye veriliyor her özel hastane almıyormuş ama sanırım
Ahsenmira Ashima değişiyor ben 33 de başlamıştım kasılmalarım olduğu için 10 günde bir girdim 37 den sonra daha sık