Selam herkese. Bugün tam 37. Haftadayım. Doğumum kolay geçsin diye 4. Ayımdan beri aktif spor yaptım orta tempolu yoğun tempolu olacak şekilde. Ta ki son 2 haftaya kadar sürekli sancılarım oluyor nst de 100leri gördüğüm zamanlar oldu. Doktor bebeğimin iri bebek olduğunu söyledi ve aynı zamanda iri kafaya sahipmiş. Ama geçen hafta gittiğimde kanala yerleştiğini ve 2.5 cm açıklık olduğunu söyledi. Vajinal mi olsa sezaryen mı olsa bi türlü emin olamıyorum. İri bebek doğuran var mı aranızda? Ne öneriyorsunuz. İki doktorum da ayrı birsey söylüyor.