Kızlar 34 haftalık olmak üzereyim 2 hafta sonra kontrolüm var son kez kendi jinekoloğum ile sonrasında hastaneye yönlendirecek ve bana doğum planlaması yapmamı söyledi sezeryan mı vajinal mi istiyorum diye tam karar vermemi söyledi ben suda doğum istiyorum bu konuda deneyimi olan ya da çevresinden duyum alan var mı? Daha rahat geçtiğini söylüyorlar fikrinize ihtiyacım var