ebis Kızlar konuma yorum gelmediği için bidaha konu açıyorum:) 2 bebek kaybim var pıhtılaşma testimin sonucu çıktı yanliz doktor bütün sonuçlar çıkmadan bisey soylemedi. Testte dikkatimi çeken Antitrombin Aktivite 3 bende düşük çıkmış. Netten baktığım kadarıyla düşük çıkması bebek kayıplarına zemin hazırlarmış. Bu konuda bilgisi olanlar bana yardimci olabilirmi bebeklerimi bu değer düşük olduğu içinmi kaybediyorum ?
Esrakse ebis benim de 2 düşük olduktan sonra yapılan testlerde herkeste olabilecek seviyede pıhtılaşma çıktı. Doktorum coraspirin verdi şuan 7 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum tedbir amaçlı. Bakalım herşey nasip
ebis Deletedmom525 canim pihtilaşma varmi yokmu diye yaptirdim hematoloji bölümünde. Antitrombin 3 diye bi değer düşük doktor net bisey demedi
Merttinanneei Benimde düşüklerimden sonra test yapildi 2 aya anca cikti pıhtılaşma oldugunu öğrendik. Daha sonra gebelik gerceklestiginde kan sulandirici igne ve corasprine başladık bin şükür şuan 17 haftaligiz Rabbim isteyen herkese nasip etsin
ebis Merttinanneei canim pıhtilasma olduğunu neye bakarak soyledi . Genetik testlerinin sonucuna göremi yoksa ayri bi pihtilasma testimi yaptirmistin
ebis Esrakse canım pıhtilasma olup olmadığıni testte neye göre söyledi acaba . Ya benim pihtilasma test sonucum elimde var doktor var yada yok demedi genetik testin de çıksın ona göre bakalim dedi de netten bakıyorum bulaniyorum testte neyden anlasildigini
Merttinanneei ebis ben direk trombofili paneli testini yaptirdim yani hem genetik test icinde hemde pıhtılaşma sonucu sonuçları gösterdiğimde doktorum direk söyledi pıhtılaşma oldugunu
Esrakse ebis canım değerler olarak tam bilemiyorum. Aslında her insanda olabilecek seviyede pıhtılaşma var normalde ilk gebeliğin olsa kan sulandırıcı vermiyoruz ama 2 düşük olduğu için tedbir amaçlı veriyoruz ilaçları dedi