Ecrin_47 sadecebuss bn daha oraya gitmedim bi kaç ay sonra giderim diye düşünüyorum bu ikidir haydar paşa numune hastanesine gidiyorum bn
sadecebuss Ecrin_47 ben sağlık gebelik olarak açmıştım sen doktor hastane olarak nasıl değiştirdin onu sordum canım
Daphnemerve Nihat demirkol a gidiyorum hep kendisi oluyor asistana bırakmıyor . Hani bi ameliyat falan sıkıntı olursa denk gelemezsiniz ben her gittiğimde doktorun kendisi oluyor ama şuan izinde randevusu yok
oznurkaraagac Daphnemerve Bu doktordan memnun kaldınız mı acaba, ben hem devlet hemde özel hastanede takipli olmak istiyorum da doktor araştırıyorum Eyüpsultan dan gideceğim