erkekannesi__ Ben Miran istedim eşim beğenmedi göktuğ düşünüyoruz daha iyisini içimize sineni bulamazsak göktuğ kalıcak muhtemelen
Fatozs42 Bu konuda bizde çok kararsız kaldık Emir , eren , Kerem , aras , Oğuz , miran arasında gidip geliyoruz 🤦🏻♀️
Melickaya zehracelikel1 biz Allahın izniyle Yiğit koyacağız. Çok içimize sinerek karar verdik. Yiğit dışında benim hoşuma giden isimler Görkem, kerem, eren, yağız, özgür oldu. Belki sizede fikir olur. 🥰