Mor-kelebek lizge_2 yaz kış fark etmiyor canım ya şimdi birde okula başlayacak nasipse en azından önlemimizi alalım diyoruz bakalım inşallah hayırlısıyla atlatırız 🤲
Mor-kelebek minismom inşallah canım inşallah 🤲 Allah razı olsun biraz moral oldu valla iyi şeyler duymaya ihtiyaçm varmış
Meryem-7927 Mor-kelebek ben 3. Sınıfa giderken oldum zaten siz baygın oluyorsunuz uyandığınızda böyle boğazınızda garip bisey oluyor bol bol dondurma yediriyorlar donsun diye bide sesiniz değişebilir bana herkes demişti değişmiş diye
Mor-kelebek Meryem-7927 daha mi tiz çıkıyor acaba ses daha net mi. Ben değil kızım olacak 4 yaşında bazı harfleri söylemiyor mesela acaba oda bademcik yada geniz etinden mi kaynaklı ki 🙄
Mor-kelebek Meryem-7927 inşallah 🤲 Allah razı olsun yaşından dolayı biraz korktuk ama genelde küçük yaşta yapılan daha çokmuş. Sizin uzun zaman geçmiş aradan ama işlem nasıl oldu acaba o zaman lazer falan var mıydı.
Meryem-7927 Mor-kelebek benimki ağzından alındı aynı şekilde erkek kardeşimde oldu oda ağızdan kiz kardeşimi kucuk diye almaya gerek duymadılar ama erkek kardeşimle benimki baya büyüktü boğazımı tüm kapatmıştı
Mor-kelebek Meryem-7927 çok geçmiş olsun inşallah bir daha tekrarlamaz kız kardeşinizde kendiliğinden toparlar 🌸