Slay1 Bilgisi olan yardımcı olabilir mi acaba, başvurum onaylanmış ancak ödeme nereye yatıyor nerden alınıyor hiçbir şey anlamadım
Serpoo Slay1 tarihinden tam emin degilm her ayın 28inde idi sanırm halkbankasından alabiliyorsnz sadece ( ilk cocuk için tek seferlk 5 bin ikinci cocuk ise her ay 1,500 üç ve daha fazla ise her ay 5bin)
kuzucugum Ptt üzerinden birde halk bankasından alabildiğine biliyorum daha dogum yapmadım ama burada öyle yazmislardi
Serpoo Slay1 evet bankada hesabnz olup olmaması önemli degil. Vezneden hallediceksnz işinizi zaten elden veriyolar veznede