Kızlar selam nasılsınız
Allahın ıznıyle erkek bebısım olcak ıkıncı oglum olcak ılk oglumun adı kemal ikinci erkek bebegımede kuzey ismi dusunuyorum ama bugun ınt gezerken zeyd isminide gordum ve hosuma gıttı kuzey zeyd ısmı nasıl sızce ıkıncı ısmı olarak ?