Kızlar pazar günü doğum yaptım sonrasında ayaklarım inanılmaz şişti birkaç kez burada görmüştüm normal mi bu durum ne yapmamız gerekiyor hareketlerimi kısıtlıyor resmen inanılmaz kötü hissediyorum böyle görünce ne yapmam lazım yada ne zaman düzeliyor