hudacebecioglu Kızlar selam 22+1 demir ilacı kullanıyorum sizde de özellikle akşamları hazımsızlık bağırsakta şişme hissettiniz mi buna iyi gelecek bir şey var mıdır
Tufu2 hudacebecioglu ay bende demira basladım 1 haftadır aynı durumdayım yaa acaba vücut sindirmiyormu ilacı internetten bakınca ole diyo doktorunuza danısın diyo hafta sonu tandevum var soracagim
Tufu2 hudacebecioglu 23 haftalığım canım yazarım tabi hatta bi hafta kullandım kotu oldum kestım düzeldim simdi yeniden basladım dicem doktora bole bole diye bakalım bide benim plasantam biraz asağıdayöıs kabız olmamam çok ıkınmamam lazm o yuzden bakalım belki altarnatif bişi onerir