almirmomy
Tabiii yemek yedikten sonra sığamıyorum hiç bir yere sanki. Yatsam yatamıyorum sıkışıyorum kalksam halsizim ayakta duramıyorum. Yürüsem olmuyor .. yemeği sindirince bir rahatlama geliyor ancak. Cereyan olayı çok doğru aman dikkat edin çözümü sık sık kıyafet degısmek kuru kıyafete geçince acıyorum her yeri sırtım terli çok estirmiyorum . Sık sık degıstırın acın havadar olması en iyisi oksijensiz kalıyoruz yoksa . Akşam gözünüz kesmesede mutlaka bir dışarı çıkıp oksijen alın nefes egzersizi yapın doğum içinde gerekli zaten. Hem daha kaliteli uyur hem bebeğe oksijen göndermiş olursunuz . Allah yardımcımız olsun